ΑΤΑΚΕΣ ΤΑΚΑ ΤΑΚΑ


Share/Bookmark
αλλά πολύ τάκα - τάκα

Βγήκα με μια χωρίς να ξέρω ότι είναι του ΚΚΕ και με πήγε σε μια

διαδήλωση.

Άντε, της λέω, να δω τι άλλο θα μάθω για σένα στην πορεία. Πήρα να δοκιμάσω καπνό Drum.

Είχε μέσα πευκοβελόνες, καυσόξυλα, 2 τραπεζάκια ΙΚΕΑ, κάτι κορμούς από έλατο,

έναν κάστορα που έφτιαχνε φράγμα και 2 γρ. καπνό. Δεν είναι κι ο Μανουσάκης στα πράγματα

να βλέπαμε κάνα σήριαλ με Χρυσαυγίτη και Πακιστανή. Θα πεθάνουμε και δεν θα μας έχει πετύχει το Σταρ σε κάνα νησί να γκαρίζουμε "περνάμε τέλειαααααααααα" Σε όλους τους άλλους λαούς το πορτοκαλί φανάρι σημαίνει επιβραδύνετε παρακαλώ, στους Έλληνες σημαίνει ανοίξτε την μπουκάλα του νίτρο Αγόρι μου είσαι γκέι? Όχι πατέρα μου εγώ είμαι πριγκίπισσα Ποτέ δεν ανάβω φλας όταν στρίβω, δε θέλω να ξέρει κανείς που πηγαίνω. Νταξ δε γελάω που σε βλέπω με καλοκαιρινό σορτς και μπότα ψηλή.

Θα μου υποσχεθείς κ εσύ όμως ότι δε θα γελάσεις άμα με δεις με κοστούμι και βατραχοπέδιλο... Αυτό το ρούχο μιλάει πάνω μου... ναι, και φωνάζει "Βοήθεια, βγάλτε με!!".

Το κολάν το λέει και η λέξη"ΚΩΛ-ΑΝ"

Αν ΚΩΛ-ΔΕΝ αστο καλύτερα βάλε τζιν.. Αίτηση αποφυλάκισης κατέθεσε ο Γαβαλάς.... Φήμες λένε ότι η απάντηση που πήρε ήταν:"τσου ρε Λάκη"... Με βλέπει πιπινάκι στο δρόμο.

Παίρνω ύφος γόη.

Οι γκρίζοι

κρόταφοί μου προσθέτουν κύρος στην ήδη υπάρχουσα γοητεία μου.

Πλησιάζει. Χαμογελάει.

Με ρωτάει: ''Θείο έχεις ώρα? Καλά ε ... Πήδηξα χτες ένα γκομενάκι απ' τη δουλειά , φοοοοβερό παιδί ... Ναι ρε ... Τρίψτο μας και στη μούρη πως εσύ έχεις δουλειά και εμείς είμαστε άνεργοι ...

Via


Share/Bookmark
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :