Τι δεν πρέπει να ζητάτε από την υποδοχή του ξενοδοχείου


Share/Bookmark
Οι υπάλληλοι υποδοχής στα ξενοδοχεία είναι ο πολύτιμος βοηθός των επισκεπτών, που... τους συνδέει με τη ρεσεψιόν και εξυπηρετεί κάθε επιθυμία τους. Μέχρι που φτάνουν όμως οι επιθυμίες αυτές; Και ποιές μπορεί να εξυπηρετεί η υποδοχή; Υπάρχουν όρια στο πόσο μπορεί να βοηθήσει τον επισκέπτη του ξενοδοχείου ο υπάλληλος;Με την ύπαρξη ηλεκτρονικών σελίδων όπως οι Yelp, Google Maps και OpenTable, οι περισσότεροι επισκέπτες ξεχνούν τι μπορεί να τους προσφέρει η υποδοχή ή δεν συνειδητοποιούν τη χρησιμότητά της.Η AliceApp διενήργησε έρευνα ανάμεσα σε ανώνυμους υπαλλήλους υποδοχής, που ανήκουν στην κοινότητα των επαγγελματιών εξυπηρέτησης πελατών Concierge Anonymous, και προέκυψαν τα εξής αιτήματα πελατών, στα οποία οι υπάλληλοι απαντούν όπως τους ορίζουν τα καθήκοντά τους...-Βρες μου εισιτήρια από ένα σόου όπου τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί | «Μη μου ζητήσετε να βρω θέση σε κλαμπ για 6 άτομα, και αν σας κλείσω εισιτήριο την τελευταία στιγμή, το να μου πείτε ότι ‘είμαι αστέρι’ δεν είναι φιλοδώρημα». Πιθανότητα (να διατυπωθεί σχετική επιθυμία 100%).-Αγόρασέ μου ναρκωτικά | «Μακάρι να μπορούσα, αλλά δε μπορώ. Δε μπορώ να ξέρω που τα βρίσκεις. Δεν αξίζει να χάσω τη δουλειά μου για να πάρεις εσύ ναρκωτικά». Πιθανότητα 14%. -Πήγαινε να πάρει την κόρη μου από τη γιορτή του σχολείου | «Μπορούμε να κανονίσουμε να πάει αυτοκίνητο να την παραλάβει, παρακαλώ πείτε μου λεπτομέρειες». Πιθανότητα 57%.-Γέμισε το δωμάτιό μου με τα αγαπημένα μου σνακ | «Όπως θέλετε. Θα χρεωθείτε για αυτό». Πιθανότητα 100%.-Παραγγείλετε φαγητό απ’ έξω από το ξενοδοχείο | «Μη ρωτήσετε ποιο είναι το καλύτερο εστιατόριο στη Νέα Υόρκη. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν χιλιάδες εστιατόρια και εκατοντάδες διαφορετικές κουζίνες. Ας είμαστε λίγο πιο συγκεκριμένοι. Και όχι, το να πείτε ότι θέλετε ένα ‘καλό’ εστιατόριο με καλό φαγητό και καλή ατμόσφαιρα, δεν είναι κάτι συγκεκριμένο». Πιθανότητα 100%.-Bοηθήστε με να κάνω μια φάρσα | «Ναι! Αν είναι νόμιμη, δεν υπάρχει πρόβλημα». Πιθανότητα 71%.-Καλέστε μου ένα ταξί μέσω Uber | «Το Uber είναι μια εφαρμογή για τηλέφωνο, γι’ αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω. Μπορώ όμως να σας βοηθήσω να κατεβάσετε την εφαρμογή στο κινητό, και να σας δώσων έναν κωδικό που θα αφαιρέσει 20 δολάρια από την πρώτη κούρσα». Πιθανότητα 29%.-Βρείτε μου μια συνοδό για τη βραδιά | «Δε μπορώ να σας βρω μια εκδιδόμενη γυναίκα, αλλά μπορώ να σας προτείνω μερικά κλαμπ όπου μπορεί να γνωρίσετε κάποιον». Πιθανότητα 14%.-Κάντε μου δώρο ένα μπλουζάκι αν λερωθώ με το ποτό | «Κατ αρχήν ας δούμε εάν οι υπηρεσίες καθαριότητας του ξενοδοχείου μπορούν να απομακρύνουν τον λεκέ. Αν όχι, τότε ας πάρουμε τα μέτρα σας και ας δουμε πόσα χρήματα διαθέτετε και θα το κανονίσω άμεσα». Πιθανότητα 100%.-Βοηθήστε με να σχεδιάσω μια ρομαντική πρόταση γάμου | «Η πρότασή σας θα γίνει στην ταράτσα, με σαμπάνια και τριαντάφυλλα. Όλες έτσι είναι. Δεν είναι καμία αυθεντική. Αλήθεια».

Πιθανότητα 100%.

Via


Share/Bookmark
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :