Τα κυριότερα αίτια των θανατηφόρων τροχαίων
Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο, αφού από την αρχή του 2014 έως και το πρώτο εξάμηνο του
2015 σε 1.075 δυστυχήματα που έγιναν σε όλη την
Ελλάδα έχασαν τη ζωή τους συνολικά 1.158 άτομα. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης, το 2014 σε 747 δυστυχήματα έχασαν τη ζωή τους 801 άτομα, εκ των οποίων το 67,5% ήταν οδηγοί, το 16,4% επιβάτες και το 16,1% πεζοί. Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων δυστυχημάτων ήταν η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα (9,4%), η παραβίαση της προτεραιότητας (7%), η απόσπαση της προσοχής του οδηγού (5,8%) και η υπερβολική ταχύτητα (5,5%). Παράλληλα, ένα ποσοστό 27,7% των τροχαίων δυστυχημάτων του 2014 οφείλεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης, σε «λοιπά αίτια αναφερόμενα σε οδηγούς». Τα αίτια αυτά είναι, μεταξύ άλλων, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, χρήση κινητού τηλεφώνου την ώρα της οδήγησης, μη τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα. Παρότι πολλοί φαίνεται να πιστεύουν ότι τα περισσότερα άτομα χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία που γίνονται σε εθνικές οδούς, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν το ακριβώς αντίθετο Το 2014 η πλειονότητα των δυστυχημάτων (32,7%) σημειώθηκε σε κατοικημένες περιοχές. Τα θανατηφόρα τροχαία που έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης αποτελούν το 2,5% του συνόλου, ενώ στην Εγνατία οδό το 2,5% και στην Αττική οδό το 0,5%. Ακόμα, στο 46,1% των τροχαίων του 2014 ενεπλάκησαν Ι.Χ αυτοκίνητα και στο 40,6% δίκυκλα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο είναι οι ώρες που σημειώθηκαν τα περισσότερα τροχαία. Στο διάστημα από τις 5 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ συνέβη το 22,6% των δυστυχημάτων ενώ το 20,4% μεταξύ μια μετά το μεσημέρι έως 5 το απόγευμα. Σε ότι αφορά, στο πρώτο εξάμηνο του 2015, σε 328 τροχαία δυστυχήματα σε όλη τη χώρα έχασαν τη ζωή τους 357 άτομα. Από τους θανόντες το 67,5% ήταν οδηγοί, το 16,5% επιβάτες και το 16% πεζοί. Τα “λοιπά αίτια” που προαναφέρθηκαν ευθύνονται για το 28,7% των δυστυχημάτων, ενώ διερευνάται το 38,7%. Τα κυριότερα άλλα αίτια είναι η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα 9,5%, η απόσπαση της προσοχής του οδηγού 6,1%, η υπερβολική ταχύτητα 4,6% και η παραβίαση της προτεραιότητας. Το 48,2% που ενεπλάκησαν σε τροχαία ήταν Ι.Χ αυτοκίνητα και το 36,9% δίκυκλα. Και στο πρώτο εξάμηνο του 2015, το χρονικό διάστημα στο οποίο συνέβησαν τα περισσότερα δυστυχήματα ήταν μεταξύ 5 το απόγευμα και 9 το βράδυ (74%), ενώ ακολουθούν με 20,4% οι ώρες 13:00 μ.μ. – 17:00 μ.μ. Τα θλιβερά πρωτεία και στο πρώτο εξάμηνο του 2015 κρατούν οι κατοικημένες περιοχές όπου έγινε το 36,6% των δυστυχημάτων, ενώ στην Εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης συνέβησαν το 3,4% και στην Αθηνών – Πατρών το 1,2%.
Via
Ελλάδα έχασαν τη ζωή τους συνολικά 1.158 άτομα. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης, το 2014 σε 747 δυστυχήματα έχασαν τη ζωή τους 801 άτομα, εκ των οποίων το 67,5% ήταν οδηγοί, το 16,4% επιβάτες και το 16,1% πεζοί. Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων δυστυχημάτων ήταν η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα (9,4%), η παραβίαση της προτεραιότητας (7%), η απόσπαση της προσοχής του οδηγού (5,8%) και η υπερβολική ταχύτητα (5,5%). Παράλληλα, ένα ποσοστό 27,7% των τροχαίων δυστυχημάτων του 2014 οφείλεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης, σε «λοιπά αίτια αναφερόμενα σε οδηγούς». Τα αίτια αυτά είναι, μεταξύ άλλων, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, χρήση κινητού τηλεφώνου την ώρα της οδήγησης, μη τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα. Παρότι πολλοί φαίνεται να πιστεύουν ότι τα περισσότερα άτομα χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία που γίνονται σε εθνικές οδούς, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν το ακριβώς αντίθετο Το 2014 η πλειονότητα των δυστυχημάτων (32,7%) σημειώθηκε σε κατοικημένες περιοχές. Τα θανατηφόρα τροχαία που έγιναν στην Εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης αποτελούν το 2,5% του συνόλου, ενώ στην Εγνατία οδό το 2,5% και στην Αττική οδό το 0,5%. Ακόμα, στο 46,1% των τροχαίων του 2014 ενεπλάκησαν Ι.Χ αυτοκίνητα και στο 40,6% δίκυκλα. Άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο είναι οι ώρες που σημειώθηκαν τα περισσότερα τροχαία. Στο διάστημα από τις 5 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ συνέβη το 22,6% των δυστυχημάτων ενώ το 20,4% μεταξύ μια μετά το μεσημέρι έως 5 το απόγευμα. Σε ότι αφορά, στο πρώτο εξάμηνο του 2015, σε 328 τροχαία δυστυχήματα σε όλη τη χώρα έχασαν τη ζωή τους 357 άτομα. Από τους θανόντες το 67,5% ήταν οδηγοί, το 16,5% επιβάτες και το 16% πεζοί. Τα “λοιπά αίτια” που προαναφέρθηκαν ευθύνονται για το 28,7% των δυστυχημάτων, ενώ διερευνάται το 38,7%. Τα κυριότερα άλλα αίτια είναι η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα 9,5%, η απόσπαση της προσοχής του οδηγού 6,1%, η υπερβολική ταχύτητα 4,6% και η παραβίαση της προτεραιότητας. Το 48,2% που ενεπλάκησαν σε τροχαία ήταν Ι.Χ αυτοκίνητα και το 36,9% δίκυκλα. Και στο πρώτο εξάμηνο του 2015, το χρονικό διάστημα στο οποίο συνέβησαν τα περισσότερα δυστυχήματα ήταν μεταξύ 5 το απόγευμα και 9 το βράδυ (74%), ενώ ακολουθούν με 20,4% οι ώρες 13:00 μ.μ. – 17:00 μ.μ. Τα θλιβερά πρωτεία και στο πρώτο εξάμηνο του 2015 κρατούν οι κατοικημένες περιοχές όπου έγινε το 36,6% των δυστυχημάτων, ενώ στην Εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης συνέβησαν το 3,4% και στην Αθηνών – Πατρών το 1,2%.
Via
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
Δεν υπάρχουν σχόλια :