Βρετανή ηθοποιός: Ήμουν βίζιτα, έβγαζα 2.400 ευρώ το βράδυ! (Photos)


Share/Bookmark
Μπορούσα να βγάλω έως και 2.400 ευρώ σε μια νύχτα ικανοποιώντας κάποιες πολύ περίεργες φαντασιώσεις!» δήλωσε η Βρετανή κωμικός Μιράντα Κέιν σε παλαιότερη συνέντευξή της στη Mirror, η οποία έχει γίνει viral. Ειδικότερα, η Μιράντα είχε αποκαλύψει ότι: «Όταν ήμουν 18 ετών ήθελα να αποκτήσω πολλά και γρήγορα. Δεν με ένοιαζε ο τρόπος αλλά ο τελικός σκοπός. Έτσι μπήκα στην ερωτική βιομηχανία και μάλιστα όχι σε έναν απλό κλάδο της: Τα παραπανίσια κιλά μου αποτελούσαν τρομερό φετίχ για πολλούς από τους πελάτες μου, που πλήρωναν αδρά για να τους κάνω διάφορα με το... βάρος μου!». Στη συνέχεια, αφηγήθηκε μια από τις εμπειρίες της: «Ας πούμε ένας πελάτης με πλήρωσε μόνο και μόνο για να κάθομαι γυμνή πάνω του για τρεις ώρες, να βλέπω τηλεόραση και να τρώω πίτσα! Αποσύρθηκα το 2011, καθώς είδα τα πάντα και έβγαλα αρκετά χρήματα από αυτό. Πλέον μπορώ να πω πως τα έχω δει όλα και μάλιστα δεν ντρέπομαι να πω πως αρκετές από τις ροζ ιστορίες τις χρησιμοποιώ και στα stand up comedies μου».

Via


Share/Bookmark
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :